Focus op CO2-reductie en verduurzaming

Hoe beschrijf je een jaar als 2021 het beste? Intensief, dat is het juiste woord. Activiteiten, ontwikkelingen, uitdagingen en successen wisselden elkaar in snel tempo af. Waar we in 2021 vooral op in hebben gezet, was CO2-reductie en verduurzaming.

Er is bijna geen project te noemen waarbij deze aspecten niet aan de orde waren en dat is geen toeval. We willen op de korte en lange termijn een belangrijke bijdrage aan verduurzaming leveren en zo het milieu én de Zeeuwse economie bevorderen. Makkelijk is het zeker niet. Maar gelukkig zien we dat veel bedrijven en ook de overheid hier een actieve rol in willen spelen.

Een welvarend Zeeland

We kijken terug op een intensief jaar waarin ons team hard heeft gewerkt en mooie resultaten heeft neergezet. Samen met onze partners hebben we belangrijke stappen gezet naar een welvarend Zeeland waarin economie, ecologie en leefbaarheid in perfecte balans zijnI. n dit jaarverslag laten we zien wat we de afgelopen tijd hebben gedaan.

Bekijk het jaarverslag

Benieuwd naar onze ontwikkeling? Bekijk onze oudere jaarverslagen.