27-02-2019

Masterclass Proef het Zeelandgevoel

Zeeland zien, horen, ruiken, voelen en proeven: een zoektocht naar smaaksensaties en het Zeelandgevoel

Hoe kun je het Zeelandgevoel laten proeven door jouw gasten? Op één van de plekken waar je het ultieme Zeelandgevoel kunt ervaren, de Oesterij in Yerseke, neemt Gerard van Keken (de Smaek van Zeêland/Merkwaardige Identiteit) u mee op een interactieve zoektocht naar nieuwe verbindingen, smaken, producten en concepten. Met medewerking van Jean Dhooge van de Oesterij en Chris Liebau met zijn oestervodka van Substantial Brands. 

Datum: 27 februari
Tijd: 15.00 uur
Locatie: De Oesterij, Havendijk 12 in Yerseke

Programma

15.00 uur Ontvangst
15.15 uur Inspiratie-lezing
16.00 uur Discussie
16.15 uur Rondleiding, het verhaal over de oester
16.45 uur Chris Liebau, het verhaal over de oestervodka
17.00 uur Proeverij en drankje


Aanmelden

Meld hier aan voor de masterclass.


PROFIT

Deze bijeenkomst is onderdeel van het internationale project PROFIT. PROFIT is gericht op het stimuleren van innovatie bij MKB-bedrijven in de toeristische en vrijetijdssector, o.a. door ondernemers te inspireren met vernieuwende masterclasses. In Zeeland wordt PROFIT uitgevoerd door Economische Impuls Zeeland en HZ University of Applied Sciences (Kenniscentrum Kusttoerisme). PROFIT wordt mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Europese Interreg Twee Zeeën-programma, Provincie Zeeland en de gemeenten Goes, Schouwen-Duiveland en Veere. 

PROFIT