Vacature

Officemanager (20-24 uur p/w)

Ben jij een echt organisatietalent, dienstverlenend ingesteld en schakel je snel tussen verschillende opdrachten en taken? Dan zoeken wij jou als Officemanager voor onze dynamische en groeiende organisatie. In deze functie werk je nauw samen met je collega Officemanager.

Als ‘spin in de web’ is geen dag hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze organisatie. Met enthousiasme draag je bij aan verdere professionalisering van onze groeiende organisatie. In de hectiek van alledag ben jij de steunpilaar voor je collega’s. Je weet het hoofd koel te houden en het overzicht te bewaren. Aan variatie in werkzaamheden geen gebrek. Je werkt voor een organisatie die écht impact maakt in de regio en bijdraagt aan een duurzame samenleving.

Dit zijn wij

Impuls Zeeland is de regionale ontwikkelingsmaatschappij van Zeeland. Wij stimuleren de Zeeuwse economie en ondersteunen innovatieve bedrijven. Dit doen we door het aantrekken van nieuwe bedrijven, internationaliseren, financieren van innovatieve startende en groeiende bedrijven en het ontwikkelen van projecten en programma’s in Zeeuwse topsectoren. Hiervoor werken wij samen met overheden, ondernemers en kennisinstellingen. 

Jij bent een persoon die…

  • sociaal, servicegericht en initiatiefvol is ingesteld, zowel richting je collega’s als naar externe contacten
  • een gezonde werkmentaliteit en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft
  • goed zelfstandig kan werken, organiseren en plannen
  • een probleem weet op te lossen
  • voortvarend, nauwkeurig en gestructureerd werkt, goed prioriteiten kan stellen
  • om kan gaan met vertrouwelijke informatie
  • kennis heeft van Microsoft Office en zich snel nieuwe systemen aanleert
  • de Nederlandse en Engelse taal beheerst, in woord en geschrift.
  • beschikt over een goede typevaardigheid
  • een MBO-4/MBO+ werk- en denkniveau heeft
  • flexibel ingesteld is
  • 20-24 uur beschikbaar is, in de toekomst mogelijk meer

Wat doe je als Officemanager?

  • Administratieve taken o.a. op het gebied van projectondersteuning, inkoopprocessen, agendabeheer, onderhoud en huisvesting en HRM.
  • Je coördineert onderhoud van het kantoor en huisvesting in brede zin.
  • Je organiseert meetings (vergaderingen, teamuitjes)
  • Je bent de schakel tussen directie, communicatie, financiën, onze projectmanagers en externe partijen.

Dit bieden wij jou

Een veelzijdige functie in een dynamische omgeving, een fijn team met collega’s die graag het beste uit zichzelf en anderen halen. Ook bieden wij jou:

  • een salaris van € 2.521,46 - € 3.578,61 bruto p/m op basis van 40 uur. Definitieve inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • een toffe en inspirerende werkomgeving waarin ook jij je steentje kunt bijdragen aan een duurzame Zeeuwse economie
  • lekkere koffie en vers fruit op kantoor
  • verschillende teamactiviteiten
  • mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen (door cursussen of opleidingen te volgen)
  • een jaarcontract met mogelijkheid tot verlenging

Startdatum functie wordt in onderling overleg afgestemd

Word jij onze collega?

Herken jij jezelf in deze functie en wil jij ons team graag komen versterken? Stuur je sollicitatiebrief en CV vóór 1 maart 2022 naar Baukje Doedée via baukjedoedee@impulszeeland.nl. Neem voor aanvullende vragen over de vacature ook contact op met Baukje Doedée via 0118-724900.