vr, 12-03-2021, 10:20
Nieuwsbericht

Community voor ondernemers uit de vrijetijdssector

TOZ stimuleert kennisdeling en interactie


Ben jij ondernemer in de vrijetijdssector en wil jij in gesprek met medeondernemers? Toeristisch Ondernemend Zeeland (TOZ) is een community gestart op LinkedIn waar ondernemers op een laagdrempelige manier elkaar kunnen inspireren.

Behoefte aan platform voor kruisbestuiving

Afgelopen periode waren er veel gesprekken met jonge ondernemers over een Zeeuws traject rond het perspectief van de vrijetijdssector. Niet alleen de toekomst kwam hierbij ter sprake. Meerdere ondernemers lieten weten behoefte te hebben aan een plek om kennis te delen. Om in te spelen op deze behoefte, is een community gelanceerd op LinkedIn. 

Deze community biedt ondernemers een plek om eenvoudig elkaar te inspireren en goede voorbeelden te delen. Maar de community is ook een plek waar ze elkaar vragen kunnen stellen over uitdagingen waar ze tegenaan lopen. Ze kunnen er tips en ervaringen delen en zo elkaar versterken. 
 

Programmamanager Ludo Snijders over TOZ community


Wordt lid van de community

De community is te vinden op het platform LinkedIn. Iedere ondernemer in de vrijetijdssector kan deelnemen aan de community. Maar ook medewerkers binnen de toeristische sector zijn welkom. Wil je lid worden? Dat kan eenvoudig door een verzoek in te dienen op de pagina van de LinkedIn groep of door contact op te nemen met Ludo Snijders via ludosnijders@impulszeeland.nl

Over TOZ

Toeristisch Ondernemend Zeeland is een samenwerkingsverband van Zeeuwse takken van de brancheorganisaties HISWA-RECRON, Koninklijke Horeca Nederland, Vekabo en Stichting Dagattracties Zeeland. TOZ heeft als doel om de Zeeuwse Vrijetijdssector succesvol en welvarend te maken en te houden. Dit doen ze op vijf thema’s: arbeidsmarkt, vertegenwoordiging, verduurzaming, imago en organiserend vermogen.